20 grudnia 2014

Mała informacja

Witajcie!
W ostatnim poście prezentowałam Wam moją biblioteczkę (KLIK) - dziękuję Wszystkim za przemiłe komentarze pod nim! Idąc dalej, postanowiłam nie tylko zaprzestać na prezentacji własnego zbioru, ale też chciałabym dokonać krótkiej prezentacji siebie jako blogerki i osoby w ogóle. Uznałam, że te szczątkowe informacje, które mogliście się przeczytać w zakładce „O mnie” tak naprawdę nic o mnie nie mówią. Zmieniałam to i wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć czegoś więcej o nieidentycznej,  zapraszam TU.

Jako że święta (a więc i czas obdarowywania prezentami) zbliżają się wielkimi krokami, chciałabym Was już dziś zaprosić na mój przedświąteczny konkurs, w którym do wygrania będzie oczywiście książka. Mam już pomysł na konkursowe zadanie – zapewniam Was, że nie będzie ono trudne. Informacja o konkursie pojawi się jutro u mnie na blogu. Zapraszam więc wszystkich do zabawy :)
Na dzisiaj to tyle. Wracam do sprzątania :)
nieidentyczna

8 komentarzy:

  1. Czekam na konkurs, a w między czasie biorę się do czytania ;)

    sklep-z-pamiatkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis o Tobie i niestety muszę stwierdzić, że porównując twoje i moje zainteresowania, gusta książkowe i filmowe - dzielą nas miliony świetlne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie poznać cię bliżej :) Ja też jestem wrażliwa złośnica i nie znoszę cwaniactwa i kłamstwa. Ponadto podobnie jak ty, lubię filmy akcji oraz kocham jazdę na rowerze. Tak więc mamy ze sobą trochę wspólnego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto poznać blogerów bliżej, dlatego bardzo miła odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaraz zajrzę, a na konkurs chętnie poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, naprawdę :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...